Translate

niedziela, 18 sierpnia 2013

Imagin z Zaynem i Harrym cz. IV

  Zauważyłyście, że wszyscy już tam przebywając włącznie z Zaynem i Harrym. Podeszłaś do małej furtki, którą otworzyłaś. Stał przy nich jeden z kolegów Zayna, który był bardzo umięśniony.
-Hej. – powiedział do ciebie chłopak, którego miałaś już okazje poznać.
-Hej.- odwzajemniłaś przywitanie.
Chłopak znacząco popatrzył na twoją koleżankę na co ty odpowiedziałaś :
-Ona jest ze mną. – poczym poszłyście dalej.
Z daleka zauważyłaś Zayna podeszłaś do niego całując go w usta.
-Hej kochanie.
-Hej słonko. A co ty tutaj robisz ?
-Przyszłam aby przedstawić ci moją przyjaciółkę.  To [I.T.P]. – powiedziałaś wskazując na przyjaciółkę.
-Bardzo miło mi cię poznać.
-Mi również. – powiedziała nieśmiało [I.T.P].
Chwilkę porozmawiałaś z chłopakiem kiedy nagle podszedł do was Harry, który swój wzrok skierował na [I.T.P].
-Harry chciałam ci kogoś przedstawić. To jest [I.T.P]. – powiedziałaś wskazując na przyjaciółkę, która najwyraźniej była skrępowana obecnością chłopaka.
-My się chyba już kiedyś widzieliśmy.- powiedział chłopak uśmiechając się do [I.T.P].
-To może wy sobie tu troszkę pogadacie a ja i Zayn pójdziemy po coś do picia.
~Oczami [I.T.P]~
Kiedy [T.I] poszła, byłaś strasznie na nią zła, bo zostałaś sam na sam z chłopakiem, który wzbudzał w tobie jakieś dziwne emocje. Bałaś się trochę odezwać, bo nie wiedziałaś nawet czym się interesuje a nie chciałaś zrobić z siebie jakieś kompletnej debilki. Jednak niezręczną ciszę przerwał chłopak z pytaniem.
-Może usiądziemy ?
-Jasne, czemu nie.
-[T.I] to twoja przyjaciółka ?
-Tak. Znamy się od przedszkola. A ty i Zayn ?
-Zayn to mój kumpel. Chodziliśmy razem do gimnazjum ale kolegować zaczęliśmy się dopiero w liceum.
-Yhm…
-Może powiesz mi coś o sobie. – zaproponował chłopak.
-A co byś chciał wiedzieć ?
-No nie wiem. Czym się interesujesz, czym masz rodzeństwo, gdzie mieszkasz.
Zaczęłaś opowiadać chłopakowi o sobie następnie Harry zaczął mówić na swój temat. Zauważyłaś, że bardzo szybko mija ci czas na rozmowie z nowo poznanym chłopakiem.
~Oczami [T.I]~
Kiedy wracałaś z Zaynem ze sklepu zauważyłaś, że twoja przyjaciółka świetnie się bawi w towarzystwie Harrego. Postanowiłaś więc im nie przeszkadzać. Gdy stałaś nagle poczułaś ręce na twojej tali. Był to Zayn.
-Co się stało kochanie ?- zapytałaś odwracają głowę w jego stronę.
-Ponoć jest jakaś fajna impreza w jednym z klubów. Chciałabyś się może tam wybrać ?
-Jasne. Czemu nie ? Powiem tylko [I.T.P] może ona też z nami pójdzie.
-Ok. To ja czekam.
Poszłaś w stronę [I.T.P] i Harrego.
-Sorki, że wam przeszkadzam ale może wybralibyście się z nami na imprezę ?

-Super ! Może być niezła zabawa.
 Twoja przyjaciółka tylko pokiwała głową na tak i wszyscy razem udaliście się do klubu.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz