Translate

poniedziałek, 30 września 2013

Z Harrym cz.4

Następnego dnia od razu pojechałyście do studia. Piosenka była bardzo interesująca. Nagrałyście swoje kwestie po czym postanowiłyście iść na małe zakupy. Umówiłyście się ze swoimi chłopakami, że gdy nagrają swoje zwrotki to pójdziecie razem coś zjeść. Spotkaliście się wszyscy pod Nando’s. Wszyscy razem spędziliście miło ten czas. Tak minęły kolejne dwa tygodnie. Szykowaliście się właśnie na spotkanie z reżyserem teledysku do waszej nowej piosenki. Wszyscy byliście już na miejscu prócz twojej przyjaciółki.
-Gdzie jest [I.T.P ? – zapytał Harry, który martwił się o swoją dziewczynę.
-Została w pokoju, bo powiedziała, że źle się czuję. Ale to nic poważnego. Jak zostanie dzisiaj w łóżku to jutro powinno być już ok.
Rozmowę przerwało wam wejście ekipy wraz z reżyserem.
-Cześć. Czy wszyscy już są ?
-Nie ma [I.T.P], ponieważ źle się czuje. – powiedziałaś.
-Dobrze w takim razie mam nadzieje, że później jej wszystko przekażecie.
-Jasne.- powiedział Harry.
-A więc tak. Piosenka jest o zaufaniu oraz wierności. Dlatego chciałbym to wszystko pokazać w teledysku. Wymyśliłem, że …………. – reżyser wymieniał tak co będą robili Louis, Niall i Liam jednak nic nie mówił o tobie, twojej przyjaciółce, Harry i Zaynie gdy nagle powiedział- A tak, ty Zayn będziesz chłopakiem [I.T.P] natomiast ty Harry będziesz chłopakiem [T.I] i proszę się już szykować, bo w teledysku będą momenty gdzie będziecie musieli się pocałować.
-Co ??!!- krzyknęliście wszyscy razem.
-Ale nie można tego jakoś zmienić ?- zapytałam się przerażona.
-Nie. Wszystko jest już ustalone. Ale nie rozumiem dlaczego wam to przeszkadza ?
-Ponieważ [T.I] jest moją dziewczyną a [I.T.P] jest jej przyjaciółką jak również dziewczyną Harrego. To co mamy się całować z przyjaciółkami swoich dziewczyn.
-Przecież to tylko teledysk. A z resztą wszyscy się znacie więc nie będzie żadnych problemów. Aha. Cała wasza czwórka ma ćwiczyć, ponieważ chcemy aby to wszystko wyglądało naturalnie. Zaczynamy to dopiero za tydzień więc macie czas aby się z tym wszystkim oswoić.  Dziękuje możecie już iść. Wszyscy opuścili pomieszczenie oprócz ciebie i Harrego.
-Nie najlepiej to wszystko wyszło. – powiedziałaś nawet nie patrząc na chłopaka.
-Masz rację. Ale niestety już te decyzje zapadły.
-Trochę to dziwne, bo przecież wszyscy jesteśmy przyjaciółmi.
-Tak ale przecież nadal będziemy.
-Mam nadzieję. W końcu to tylko pocałunek. I to jeszcze nic nie znaczący.
-Dokładnie. Nawet po tym pocałunku wszystko będzie tak jak kiedyś.
-Przyjaciele na zawsze.
-Na zawsze.
Chłopak złapał cię za ręce i złożył pocałunek na twoich ustach. Nagle zauważyłaś, że w przejściu stała [I.T.P], która najprawdopodobniej to widziała. Zobaczyłaś, że z łzami w oczach pobiegła na górę. Harry również to widział i szybko się od ciebie odsunął. Popatrzył tylko na ciebie a ty powiedziałaś :
-Leć za nią. – poczym chłopak pobiegł za twoja przyjaciółką.
~Oczami Harrego~
Pobiegłem szybko za [I.T.P]. Jednak tak jak myślałem drzwi były zamknięte a moje wołanie i tak nic nie pomagało. Postanowiłem, że pójdę na dół do recepcji i poproszę o zapasową kartę do pokoju. Otrzymałem ją bez żadnego problemu. Otworzyłem pokój. [I.T.P] była w łazience więc ja usiadłem na jej łóżku i postanowiłem na nią zaczekać. Nagle z łazienki wyszła [I.T.P] w samym ręczniku co mówiło o tym, że prawdopodobnie brała prysznic.
-Co ty tu robisz ?
-Przyszedłem tu wszystko ci wyjaśnić.
-Ale tu już nie masz co mi wyjaśniać. Wszystko widziałam.
-Ale ty nic nie rozumiesz.
-Czego niby nie rozumiem, że co, że mój chłopak całował się z moją najlepszą przyjaciółką. Ciebie to jeszcze rozumiem, bo ty jesteś chłopakiem a wiadomo jacy są chłopacy ale [T.I] to już przeszła samą siebie.
-Tylko, że ona nic nie zrobiła ! – powiedziałem już trochę zdenerwowany. – Reżyser dzisiaj powiedział, że w teledysku ja mam się całować z [I.T.P] a ty z Zaynem.
-Co jak to ?
-Normalnie. Ja ani [I.T.P] cię nie zdradziliśmy więc nie osądzaj mnie a tym bardziej jej. Bo ona nigdy by czegoś takiego nie zrobiła swojej najlepszej przyjaciółce. Więc to tyle w tym temacie.
Postanowiłem wyjść.
-Zaczekaj ! …… czy to prawda ?
-A jak myślisz ?
-Przepraszam. Nie wiedziałam, że to tylko do teledysku. Ale wiesz nie codziennie się widuje takie rzeczy. Przepraszam.
-To raczej nie mnie powinnaś przepraszać.
Po tym pocałowałem [I.T.P] a następnie [I.T.P] poszła do [T.I].
~Twoimi Oczami~
Siedziałaś na dole z telefonem w ręku. Nagle zobaczyłaś nogi [I.T.P]. Jednak nie spojrzałaś na nią.
-Hej.
-Hej.
-Słuchaj chciałam cię przeprosić.
-Harry ci wszystko wytłumaczył. – wtedy dopiero podniosłaś wzrok na przyjaciółkę.
-Tak. Przepraszam. Teraz już wiem, że to wszystko jest potrzebne do teledysku.
-Teraz ? Wiesz co myślałam, że jako przyjaciółka mi ufasz.
-Bo ufam ale….
-Ale wtedy nie ufałaś tak ?

-To nie tak. Ja po prostu nie wiedziałam co zrobić. Wybaczysz mi ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz