Translate

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Imagin z Niallem cz. IV ( ostatnia )

-O witam ! Czyli rozumiem pan to ojciec dziecka ?
Niall popatrzył na ciebie, złapał cię za rękę i odpowiedział.
-Tak, oczywiście.
-No więc. Ciąża nie jest zagrożona ale musi się pani oszczędzać. Za dużo stresu. Proszę teraz tylko wypoczywać. A pani niech uważa na żonę ?
-Narzeczoną.
Byłaś zdziwiona słowami chłopaka. Przez całą drogę do domu nie zamieniłaś z Niallem ani słowa. Dopiero gdy wróciliście do domu chłopak się do ciebie odezwał.
-Jak się czujesz ?
-Dobrze. Czemu powiedziałeś, że jestem twoją narzeczoną ?
-A no właśnie.
Nagle zobaczyłaś, że Niall klęka. Wyciągając małe pudełko z kieszeni.
-[T.I] jesteś kobietą mojego życia. Kocham cię jak nikogo innego. Czy zostaniesz moją żoną ?
-Skoro mnie kochasz to czemu chciałeś wyjechać z [I.T.P] ?
-Byłem głupi. Chciałem się odegrać, bo widziałem, że jesteś z Liamem. Byłem zazdrosny. To dlatego.
-Naprawdę ? Naprawdę mnie kochasz ?
-Nie, nie kocham cię. Kocham was.
Powiedział Niall po czym dotknął twojego brzucha czule go całując.
-A więc zostaniesz moją żoną ? -Oczywiście, że zostanę.

Powiedziałaś po czym obydwoje się pocałowaliście. Tego samego dnia wieczorem oznajmiliście wszystkim, że spodziewacie się dziecka. Porozmawiałaś z Liamem ale on nie czuł do ciebie urazy. Wiedział, że zawsze kochałaś Nialla dlatego cieszył się, że do siebie wróciliście. Twoje relacje z [I.T.P] również się poprawiły. Wytłumaczyłyście sobie wszystko i znowu jest tak jak dawniej. Między wami nie ma żadnych kłótni ani sprzeczek. Wszyscy żyjecie w zgodzie. Ty i Niall jesteście w trakcie kupna domu w którym wspólnie zamieszkacie i będziecie wychowywać wasze dziecko, na które tak cierpliwie wyczekujecie.

To była ostatnia część imagina ;)) Wkrótce pojawią się nowe imaginny i moje rysunki jeżeli chcecie ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz