Translate

czwartek, 7 listopada 2013

Z Liamem cz.1

Jesteś 17-letnią vlogerką, która ma już na koncie występy w programach śniadaniowych, kilka artykułów w czasopismach młodzieżowych ja również wielu wiernych fanów. Jesteś szczęśliwa z tego co masz, ponieważ we wszystkim co robisz wspierają cię najbliżsi czyli rodzina i twoja najlepsza przyjaciółka. Teraz ciągle nagrywasz haule zakupowe, ponieważ zbliżają się święta i to okazja do kupowania nowych rzeczy. Grudzień się dopiero zaczął ale przeceny są już widoczne więc trzeba korzystać. Chłopak twojej przyjaciółki Louis jest piłkarzem i miał 6 grudnia z okazji mikołajek grać mecz charytatywny. Oczywiście obydwie zostałyście zaproszone.
-W co się ubierasz na mecz ?-zapytałaś przeglądając ubrania.
-Przecież to dopiero w sobotę, masz jeszcze trzy dni.
-Nieważne. Nawet na meczu trzeba dobrze wyglądać.
-Nie przesadzaj, z resztą nawet nie wiesz jaka będzie pogoda.
-Oj tam, oj tam.
-Mój Louis będzie grał. – powiedziała radośnie [I.T.P].
-Też bym była dumna z takiego chłopaka.
-No właśnie, powinnaś sobie w końcu kogoś znaleźć.
-Mówiłam ci już coś na ten temat. Nie potrzebuje teraz chłopaka. Z resztą jak się zakocham to wtedy pogadamy.
W sobotnie przedpołudnie byłyście już pod stadionem. [I.T.P] pocałowała jeszcze swojego chłopaka ty życzyłaś mu powodzenia i poszłyście na trybuny zająć swoje miejsca. 15 minut po rozpoczęciu meczu zauważyłaś, że jakiś dość wysoki chłopak zajął miejsca niżej was. Widać było, że się spóźnił. Co jakiś czas spoglądał w waszą stronę.
-Ej patrz jakie ciacho !- powiedziała twoja przyjaciółka.
-No, niezły jest.
-I co chwilę się tu spogląda.
-No i co ?
-Nie, nic tak tylko mówię.
Po zakończonym meczu poszłyście do Louisa.
-Dziewczyny chciałbym wam kogoś przedstawić.
-A kogo kochanie ?- zapytała [I.T.P]
-To mój przyjaciel Liam. Zaprosiłem go na mecz. O właśnie idzie.
Nagle zobaczyłaś, że w waszym kierunku zbliża się ten wysoki chłopak, który się spóźnił.
-To właśnie Liam.
-Miło mi was poznać.
-To jest moja dziewczyna [I.T.P].
-Cześć jestem [I.T.P].
-Miło mi, ja jestem Liam.

-A to jest jej najlepsza przyjaciółka [T.I].
-Liam. – powiedział chłopak podając ci rękę.

Przepraszam was bardzo za to, że musieliście tak długo czekać ale to wszystko przez tą szkołę. Mam nadzieje, że teraz już wszystko będzie szło systematycznie. Życzę miłego czytania. ;)
 

1 komentarz: